This content requires Adobe Flash Player 9
Uzgodnienie lokalizacji ogrodzenia od strony drogi publicznej powiatowej
MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW |
Zarząd Dróg Powiatowych ul. Ostrowiecka 15, 27-200 Starachowice Informacji udziela:: Renata Majcher tel. 41 273 02 23 |
WYMAGANE DOKUMENTY |
Wniosek –druk PD - 8 powinien zawierać: 1. Dwie mapy sytuacyjno- wysokościowe w skali 1:500 lub 1:1000 z zaznaczeniem z zaznaczoną granicą działki budowlanej od strony drogi publicznej i proponowaną lokalizacją ogrodzenia. 2. Oświadczenie właściciela nieruchomości- w przypadku lokalizacji ogrodzenia w liniach rozgraniczających drogi. 3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika – oryginał lub poświadczony odpis pełnomocnictwa. 4. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej za złożenie pełnomocnictwa w oryginale. |
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY |
Uzgodnienie następuje w formie pisemnej w terminie zgodnym z kodeksem postępowania administracyjnego. |
PODSTAWA PRAWNA |
· rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 2.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. 2016.124) · ustawa z 14.06.1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. 2017. 1257) · ustawa z 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016.1827 ze zm.). · przepisy prawa miejscowego (uchwały Rady Gminy o uchwaleniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego). |
OPŁATY |
W przypadku, gdy w imieniu Inwestora występuje pełnomocnik należy wnieść opłatę skarbową w wysokości 17,00 zł. Opłatę należy uiścić w kasie Urzędu Miasta ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice lub na konto bankowe. Aktualny nr konta dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miasta- Biuletyn Informacji Publicznej. Zwolniony z
opłaty skarbowej jest dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa,
którego mocodawcą jest podmiot określony w art. 7 pkt |
INNE INFORMACJE |
Zarząd Dróg zastrzega sobie możliwość żądania dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień na piśmie. |