This content requires Adobe Flash Player 9
Wydanie decyzji na przeniesienie własności urządzenia infrastruktury technicznej
MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW |
Zarząd Dróg Powiatowych ul. Ostrowiecka 15, 27-200 Starachowice Informacji udziela: Renata Majcher tel. 41 273 02 23 |
WYMAGANE DOKUMENTY |
Wniosek-druk PD - 6 powinien zawierać: 1. Dwie mapy zasadnicze w skali 1:500 lub 1:1000 z podświetloną granicą pasa drogowego i zaznaczonym urządzeniem. 2. Tytuł prawny wskazujący aktualnego właściciela nieruchomości . 3. Zarząd Dróg zastrzega sobie możliwość żądania dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień na piśmie. |
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY |
Wydanie zezwolenia następuje w formie decyzji administracyjnej w terminie zgodnym z kodeksem postępowania administracyjnego. |
PODSTAWA PRAWNA |
· art. 40 ust. 1, ust. 2 pkt 2, ust. 3, ust. 5, ust. 10, ust. 13 a i ust. 40 d ustawy z 21.03.1985 r. o drogach publicznych (t.j Dz. U. 2016. 1440 ze zm.). · Uchwała
Nr XXIV/166/2016 Rady Powiatu w Starachowicach z dnia · ustawa z 14.06.1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. 2017.1257) |
TRYB ODWOŁAWCZY |
Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Zarządu Dróg Powiatowych w Starachowicach. |
OPŁATY |
Uchwała Nr XXIV/166/2016 Rady Powiatu w Starachowicach z dnia 28 listopada 201 2016r. w sprawie stawek opłat za zajęcie pasa drogowego (Dziennik Urzędowy Województwa Świętokrzyskiego z dnia 13 grudnia 2016r. poz. 3918) |
INNE INFORMACJE |
Zarząd Dróg zastrzega sobie możliwość żądania dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień na piśmie. |