This content requires Adobe Flash Player 9
Opiniowanie projektów organizacji ruchu
MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW |
Zarząd Dróg Powiatowych ul. Ostrowiecka 15, 27-200 Starachowice Informacji udziela: Kamil Węgrzyn tel. 41 273 02 91 |
WYMAGANE DOKUMENTY |
1. Podanie/Wniosek o wyrażenie opinii do projektu stałej lub tymczasowej organizacji ruchu. 2. Projekt organizacji ruchu przedstawiony do zaopiniowania w przynajmniej dwóch egzemplarzach ( jeden egzemplarz projektu pozostaje w siedzibie ZDP ) 3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika – oryginał lub poświadczony odpis pełnomocnictwa. 4. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej za złożenie pełnomocnictwa w oryginale. |
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY |
Wydanie opinii następuje w terminie do 30 dni od daty złożenia projektu organizacji ruchu |
PODSTAWA PRAWNA |
· rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz.U. 2017.784 ze zm.). · ustawa z 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016.1827 ze zm.). |
INNE INFORMACJE |
Projekt organizacji ruchu zatwierdza Starosta, który jest organem zarządzającym ruchem na drogach powiatowych i gminnych. |